lord of the rings movie tour - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu lord of the rings movie tour - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

lord of the rings movie tour

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Op schiphol kreeg ik van mijn vader heel lief wat geld in mijn handen voor op reis. Hier moeten we natuurlijk iets leuks van doen. Dus besloten we om de lord of the rings movie tour te gaan doen. Een hele dag bezoeken we verschillende plekken, waar scene's zijn opgenomen. In de bus laat hij stukjes film zien en ook op de plekken heeft hij foto's en soms zijn laptop met het stukje film. Ook kunnen we stukjes nadoen en heeft hij soms verkleed spullen bij. Zo ben ik legolas geweest en natuurlijk de hobbits die onder de boom schuilen. Alleen de boom is er niet meer. Ook zijn fleur en ik frodo en sam bij de boom geweest en natuurlijk heel gaaf, boven op een berg als black knight. We stonden daar met drie meiden bovenop de berg. 1 was de voorkant van het paard, ik was de rijder en 1 was de kont. Van beneden zag het er heel gaaf uit. Ook zijn we naar de weta cave geweest. Daar kregen we eerst een film te zien van behinde the screen. Daarna konden we in de giftshop rondkijken. Door die film kreeg ik helemaal kriebels. Dat soort werk zou ik ook wel willen doen. Atributten maken, kleding maken, haar en grime, decor bouw, allemaal dat soort dingen. Ik had gelijk zin om met mijn handen in de klei te gaan. Lijkt me heerlijk om creatief te mogen zijn op je werk. Dus misschien toch eens verder kijken naar een nieuwe opleiding!? Het was een geweldige leuke dag. Dus dank je papa! Voor het sponsoren van deze leuke tour!

  • 09 Maart 2012 - 09:19

    Jan En Paula:

    Leuk die filmtour. Had je de film(s) zelf al gezien of zag je alles voor de eerste keer?
    Je vader zal trouwens blij zijn dat zijn "geld om iets leuks te doen" mogelijk tot een nieuwe studie zal gaan leiden. Veel plezier verder en blijf ons vooral zo op de hoogte houden van je ervaringen; dat is leuk voor ons allemaal.

  • 09 Maart 2012 - 09:40

    Ik:

    Tuurlijk heb ik de films gezien! I'm a big fan! De hobbit al gelezen. Deze zijn ze nu aan het opnemen. Deel 1 komt in december!

  • 09 Maart 2012 - 15:32

    Marijke :

    Leuk en idd wel iets voor jouw zo'n nieuwe opleiding !Gr Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 16755

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: