i'm coming home - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu i'm coming home - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

i'm coming home

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Tot nu toe heb ik mooie en leuke dingen gezien op mijn reis. Vanwege persoonlijke redenen heb ik de keuze gemaakt om mijn reis niet af te maken. Ik kom weer terug naar nederland. Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze keuze, maar misschien daarom nog meer reden om over een paar jaar terug te gaan. Graag hoop ik van iedereen het respect van mijn keuze en geen vragen hierover. Weet dat ik hier lang en goed over heb nagedacht. Maar ik ga liever niet in op de details. Nieuw zeeland is zeker een aanrader voor iedereen. Het is een geweldig land. Vooral voor natuur liefhebbers. Ik vind het natuurlijk wel leuk om als ik thuis ben het over mijn reis te hebben en als je ooit van plan bent te gaan om tips te geven.

Tot in nederland lieve mensen.

  • 10 Maart 2012 - 21:13

    Paula En Jan:

    Je weet dat je welkom bent, ook al hadden we je pas later verwacht.
    Als je je er beter bij voelt om de reis nu af te breken, dan moet je dat vooral doen. We zien je dus binnenkort wel weer. Heel goede terugreis gewenst.

  • 10 Maart 2012 - 21:17

    Selma:

    De keuze die jij maakt is goed. Jij volgt je hart, geen ander kan dat voor jou doen!
    En als je hart je je nu naar huis brengt en over een tijd weer terug, is
    Dat gewoon ok.
    Bedoel hoe moeilijk is het om zoiets te beslissen! Je bent sterker dan je denkt fleurtje!

    Xxx

  • 10 Maart 2012 - 22:42

    Klaske:

    ik respecteer je keuze en wat Selma al zegt jij volgt je hart en het is jou reisje. Ik wens je een goede reis terug naar NL. En we spreken binnenkort wel een keertje af..Dikke Knuffel en Kus van ons

  • 11 Maart 2012 - 05:55

    Elisabeth Keuning:

    hee meis!

    erg jammer, maar vast en zeker een goede keus op het moment! al enig idee wanneer je vlucht gaat? en van waar vlieg je??

    iig hele goede terug reis en tot bij de reunie.. als die komt dan!

    x

  • 11 Maart 2012 - 09:10

    Maria:

    lieve fleur

    De keus die je ook maakt,die is altijd goed.Als het maar je eigen keus is.Neem wel al je mooie herinneringen mee.Een goede reis terug.

    e


  • 15 Maart 2012 - 01:16

    Celine:

    Hee mop, kom je over 3 dagen terug? Goeie reis schattepatattje!! Voorzichtig he?! ;)
    Xxxxx

  • 16 Maart 2012 - 10:43

    Marijke :

    Kon even niet reageren ivm ziekenhuisopname(2dagen) maar als jij achter je keus staat is die altijd goed wat je ook kiest!!! Wanneer ben je weer in Nederland? Succes met de terugreis, liefs je tantentje Marijke

  • 16 Maart 2012 - 17:35

    Dominique:

    welkom back!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 16743

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: