..... Takje? - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu ..... Takje? - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

..... Takje?

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

14 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Rotorua

's ochtends heb ik met sylvia afgesproken om weer de stad in te gaan. Eerst ga ik met elisabeth en anne ontbijten en uiteindelijk gaan we met zijn 4en de stad nog even in. We shoppen wat, maar de tijd kruipt weer. Uiteindelijk zoeken we een terrasje om te gaan zitten. Veel terrasjes zijn er niet dus we gaan bij de starbucks zitten. Natuurlijk heb ik daar geen problemen mee en haal weereen lekkere caramel machiatto. Mmmm... In het zonnetje genieten we en we kletsen wat. Oppeens gaat de tijd snel en gaat sylvia terug naar haar hostel, want vanavond gaat zij naar de maori village. Wij lopen terug naar het hostel om even op te frisse en daarna gaan we uit eten bij nando's. Bij nando's bestel ik een wrap. Alles is met kip, maar het smaakte goed. Het is allemaal erg pittig gekruid, dus ik ga voor de mild one. Nou dat was geen mild. Poeh, mijn lippen brande, maar het was wel lekker. Na het eten gaan we nog wat drinken in een irish pub. We hebben diepgaande gesprekken. Dan lopen we terug naar het hostel en daar kletsen ik en anne nog wat. Elisabeth zat ook buiten haar blog te type. Anne en ik hadden het over horrorfilms enzo. Wij zijn allebei schijtluizen en opeens springen wij 6 meter de lucht in. Mijn hart ging tekeer. Ik was zo geschrokken. We stonden samen naar adem te happen en lagen daarna dubbel van het lachen. Wat er gebeurde, de bus van de maorivillage was teruggekomen, maar dat hoorde wij. Iet. Wij hoorde opeens echt heel hard pffff van de bus. Het was eerst echt heel stil. Dus de combinatie bang zijn, over horrorfilms praten en dat geluid, was een schrik moment. Elisabeth daarin tegenzat gewoon verder te tikken op haar computer, haha. We houden op over het onderwerp en besluiten om. Og een biertje te gaan drinken. Samen lopen wenaar de lavabar. We denken dat het daar gezellig was, maar dat viel wat tegen. We raken in deklets met een nederlandse man die hier is voor zaken. Hij zit in de kiwifruit. Ook een duitser zit erbij en we kletsen wat. In ons gesprek hebben we het over carnaval en legde de duitser het verhaal ervan uit. Toen hadden we een probleem. Op as woensdag ga je naar de kerk en haal jeeen as kruisje en een ....... Takje. Hoe heet dat takje ook al weer? Wat voor takje was dat? De hele avond hebben we erover gepiekerd. Hoe konden we het niet meer weten. Sorry oma, ik ben het echt vergeten en kom er niet meer op. we hebben een gezellige avond gehad en gaan lekker naar bed.

  • 18 Maart 2012 - 00:10

    Celine:

    Palmtakjes! ;) Dat waren palmtakken in de bijbel maar hier is ht niet zo lekker warm (jammer genoeg) dat ze dus maar buxustakjes gebruiken maar ze noemen ht een palmtakje! Jaja hihi! Kom je meteen naar utrecht of ga je eerst naar rosmalen??
    Xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 16745

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: