first day in wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu first day in wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

first day in wellington

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

De volgende dag doe ik ook weer niet veel. Ik wacht totdat ik naar de bus kan, die om 3 uur vertrekt. Samen met en canadees meisje ga ik naar wellington. De busreis is heel erg lang en het stonk. Maar we hebben het overleefd. We zoeken het hostel en gaan snel wat eten halen. Zij trakteerd mij op een gezellig diner bij de subway. Dit smaakte erg goed. Optijd weer terug om met mijn zus te skype, want die is jarig. Gefeliciteerd zusie!!! Hopelijk heb je verder nog een leuke verjaardag gehad en zijn er lieve mensjes langs geweest. Daarna maar lekker slapen, want ik ben moe van de reis.

De zoektocht naar de jas.

Ik kan mensen wel schieten! Ik weet niet of het altijd duitsers zijn, maar daar lijkt het wel op. kwart over 6 gaat hier de grote lamp aan. Ik lig ook weer recht onder een lamp bovenop het stapelbed. Ze is haar batterij van de camera kwijt. Dahm, koop gewoon een nieuwe het is niet je sd kaartje met de foto's na weer even wakker te hebben gelegen, gelukkig dit keer wel weer in slaap gevallen. Wordt nog brak wakker. Bah wat een rot nacht.
Ik sta rustig op rustig de stad in voor een bakje koffie. Natuurlijk beland ik weer in de starbucks. 's middags komt fleur aan en we lopen nogmaals de stad in voor koffie en een jas. die had ik toch ergens gezien. We lopen de hele stad door opzoek naar die ene winkel, waar ik een jas had gezien. Uiteindelijk blijkt deze helemaal aan het begin te zitten. Dat heb ik weer goed onthouden zeg. Niet dus. We doen boodschappen en eten bij de mac donalds, want we hebben zin in frietjes. Bij denhostel kunnen ze nog onze tour voor morgen boeken. We waren wel een beetje laat, maar gelukkig namen ze nog op. we lopen nog snel naar het museum die we willen zien. Gelukkig is deze tot 9 uur open, maar we hebben maar iets ongeveer anderhalf uur. Het is een heel groot museum, maar we kunnen toch nog een hoop zien. We zijn moe en hebben last van onze rug, dus we zijn zelfs eerder dan sluitingstijd uit het museum. Optijd slapen, want morgen weer optijd op.

  • 09 Maart 2012 - 15:34

    Marijke :

    En is de jas kopen nou gelukt? En wat voor jas dat haal ik niet uit je verslag! Maar weer leuk om te zien gr Marijke en wat een leuke foto's steeds!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 16761

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: