Waitomo caves en national park - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu Waitomo caves en national park - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

Waitomo caves en national park

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

07 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, National Park

Op weg naar de waitomo caves. Het is echt ontzettend koud buiten. Het vriest zelfs een beetje denk ik. Onderweg gaan we nog lang een waterval en wat mooie uitzichen. Oooohh.....aaaaahh........ Bij de waitomo cave aangekomen, gaan wij een loop tour er doorheen doen. Tip voor iedereen die ooit iets wil doen en of zien in de waitomo caves, als je dat wil ga dan raften of cavetube, maar doe geen looptour.dat is je geld niet waard. Ook niet de goedkoopste. Die heb ik namelijk gedaan. Het blijkt zelfs dat deze tour beter is dan de iets duurdere tour. Het enige leuke en gave aan de tour, was dat we glowworms hebben gezien. Het lijkt wel een sterrenhemel in het donker. Echt heel grappig. De rest was niet boeiend en die gids sjokte ook maar wat rond en had er volgens mij geen zin in. Ik was nog moe van de busreis en had geen zin om energie eraante verspillen. Anders was ik mijn geld terug gaan eisen, maargoed. Dan rijden we verder naar national park. Hier rijden we naar mount doom! Gaaf... Van lotr. We gaan ook nog bij een waterval kijken, waar de buschauffeur in springt, voordat we naar ons hostel worden gebracht. Hier doen we niet veel meer, want het was weer een lange vermoeide reis. We blijven hier 3 nachten dus morgen eerst uitslapen!

Aaaahhh, ik haat asociale mensen. Het was 6.43 in de ochtend en een mens doet het grote licht aan, terwijl en nog mensen liggen te slapen. Ben je gek ofzo? Ik was boos en vroeg of ze het licht wou uit doen. Dit deed ze niet, dus k klom zelf uit bed om het licht uit te doen. Grrrrr, zij gooit het licht aan wat ze kan geen zaklamp gebruiken ofzo. Ben je helemaaal ....... Het is zowiezo een raar meisje met twee verschillende slippers en een odeur. Dus ik ben nu klaar wakker om kwart voor 7 's ochtends. Dan maar opstaan en internetten. Vandaag doe ik lekker helemaal niks. Oke bijna niks. Ik zit op mijn ipad wat te internetten en filmpje kijken. Ook wie is de mol weer even gekeken en verder hebben fleur en ik nog een cappucino gedronken. Dus echt een dagje luieren en niks doen. Mag ook wel eens toch.

  • 07 Maart 2012 - 21:22

    Kijk Eindelijke :

    He meissie , fijn eindelijk het reisverslag van je te kunnen lezen en te kunne vinden (onhandig van die papa maar ja.
    Fijn even het een en ander van je te lezen. Heb veel lol en geniet
    dikke knuffels

    Frapa

  • 07 Maart 2012 - 21:47

    Marijke:

    wederom genoten van je verslag groetjes Marijke

  • 07 Maart 2012 - 22:05

    Klaske:

    wauw gaaf die foto's, glowwormen had er nog nooit van gehoord hihi. Lekker als je zo wakker gemaakt wordt :s. leuk om weer een reisverslag van je te lezen. Veel plezier xxx

  • 08 Maart 2012 - 15:00

    Maria:

    hoi fleur
    wat leuk om weer te lezen waar jullie zo van genieten.die blauwe luchten,wauw!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, National Park

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 16762

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: