auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

auckland

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

24 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Slapen?! Nee, dat lukt bijna niet. Het is lawaaiig en warm. .s ochtends wel de wekker gezet, maar besloten om toch langer te blijven liggen. Ben moe en het is rot weer buiten. Het is benauwd warm met regen. Weer dat ik niet gewend ben. Het eerste wat we doen is naar de starbucks voor een grote kop koffie. Ooh wat heb ik dat nodig zeg. Daarna lopen we de straat door om een beetje te winkelen. We kopen een leuk klein tasje en Komen ook weer in een pandora winkel terecht. Ik ben er echt verslaafd aan. Wat een leuke dingen hebben ze toch. Hier is het ook nog veel goedkoper ook! Toch maar eruit gelopen zonder iets te kopen, maar om over na te denken. Ze hadden ook weer een te verleidelijke aanbieding. Niet goed. Wegwezen! Gelijk boodschappen doen voor de komende dagen. We hebben besloten hier tot maandag te blijven en maandag te beginnen aan onze bustour door nieuw zeeland. Voor dat we gaan, nog maar even goed uitzoeken waar we allemaal heen willen.
We worden uitgenodigd om gratis naar een voorstelling te komen kijken. We moeten om 8 uur buiten staan en dan zal zei ons ophalen, want zonder een kaartje ofzo kom je niet binnen. Helemaal vertrouwen doen we niet. Om 8 uur is ze er nog niet en we besluiten om niet te wachten, want we hebben eigenlijk geen zin. Dus vertrekken richting de starbucks. Naast de starbucks zit de imax cinema. Dus we halen gelijk twee kaartjes voor de film safe house. Na eindelijk de frappacino te nemen gaan we naar de film. De film begint en ik moet ontzettend nodig naar de wc, maar ben net nog geweest. Ik besluit het op te houden en te hopen op een pauze of een saai stukje in de film. Helaas kwam die er niet. De films was zo gaaf dat ik ook niet weg wou. Toen de film was afgelopen raceden we naar de wc. Wat een avontuur. Zeker 3 liter kwijt geraakt. Terug in het hostel nog even internetten en m&m's eten en dan gaan we naar bed.

Uitslapen! Ik heb echt geen wekker gehoord. Rustig staan we op en doen onze ochtendrituelen. We gaan terug de stad in om het pandora winkeltje te zoeken. Eerst geld pinnen. Fleurs pinpas deed het niet. Raar. Dus maar eerst dat uitzoeken. De automaat zeg dat ze geen geld heeft. Gelukkig staat alles nog op haar rekening en pin ik voor ons beide. We lopen naar de pandora winkel en gelijk wordt ik weer gek van de keuzes. Alles is zo mooi en ik wil ze allemaal. Uiteindelijk koopt fleur ook een armbandje met wat bedels eraan. Oeps! Nu is zij ook verslaafd. We geven maar snel emiel de schuld, want van hem heb ik het armbandje gekregen en daardoor heb ik fleur verslaafd gemaakt. Haha, natuurlijk ben ik veel te blij met mijn mooie armbandje. Uiteindelijk kan ikmezelf bedwingen en koop ik alleen een kangaroe bedeltje. Deze wou ik zowiezo hebben. Blij lopen we weer verder. We gaan even bij de haven kijken. Je hebt daar mooi uitzicht en heerlijke ligbanken. Daarna door de winkelstraat weer terug en wat leuke dingetjes kopen. We zijn zo moe. Vandaag hebben we echt last van de jetlag. Wel raar na meer dan 2 weken, maargoed. We besluiten lekker rustig aan te doen en boek te lezenen vroeg naar bed te gaan. Toch val ik weer niet in slaap voor 12 uur.

  • 26 Februari 2012 - 08:13

    Selma:

    ja die bedeltjes kan je blijven halen. Maar inderdaad een kangaroe hoort wel bij je reis, en het is klein dus kan vast wel mee de komende weken. Ben benieuwd naar volgende foto's!
    x

  • 27 Februari 2012 - 10:09

    Marijke :

    leuk ja een kangaroo hoort erbij !!!! gr marijke

  • 04 Maart 2012 - 11:38

    Elisabeth Keuning:

    ja de kangoeroe bedeltjes zijn leuk he.. ik wil er ook een.. maar goed heb me pandora niet mee helaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16769

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: