I feel shitty! O so shitty! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu I feel shitty! O so shitty! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

I feel shitty! O so shitty!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ooh bah, wat gaat die wekker vroeg. Hij staat ook extra vroeg zodat we rustig aan kunnen doen. We zijn zelfs eerder weg dan gepland. Met de trein naar het vliegveld en inchecken. We zijn veel te vroeg, waardoor het lekker rustig is en we een plekje kunnen uitzoeken in het vliegtuig. Dan tijd om koffie te halen. Mmm....wat een ranzige kop koffie. Mijn cappuccino was echt niet lekker. Smaakte nergens aan. Die van fleur was wel goed. Ik ga terug en krijg gelukkig een nieuwe goeie bak koffie. Beter! We lopen maar wat winkeltjes in en uit om de tijd door te komen. En yes... Ze hebben een pandora winkel. Daar haal ik een mooi soort slotje, zodat mijn bedeltjes beter blijven zitten en ik ze niet kan verliezen als mij. Armband af valt of open schiet. Fleur is ook al bijna verslaafd geworden aan pandora. Bijna, als in ze moet er eerst een armbandje kopen en dat kan zij ook beginnen. ;)
Na nog meer winkeltjes en lang wachten kunnen we eindelijk het vliegtuig in. Weinig been ruimte, maar we kunnen weer een leuke film kijken. De vlucht duurt 2,5 uur en dan landen we veilig in auckland. In het vliegtuig hadden we leuke nederlandse mensen ontmoet. We zoeken de goede bus en ook daar ontmoeten we weer een nederlands meisje. Ik sta versteld dat we zoveel nederlanders tegen komen. Ik had namelijk verwacht dat ik er helemaal geen zou tegen komen, behalve de groep waarmee we naar australie zijn gevlogen. Uiteindelijk komen we bij ons hostel en checken in. Het is weer een yha hostel. Netjes en gezellig. We gaan op zoek naar een supermarkt. We vragen een vrouw om de weg en ze loopt helemaal met ons mee. Heel aardig en kletsen. Ze heeft ons ook laten weten dat er morgen bij een bar live music is en dat zij er ook heen gaat. Dus misschien zien we haar morgen daar. Na boodschappen snel eten en verder de avond relaxen. Ben zo moe van de reis. Zoals we zingen; i feel shitty! O so shitty! I feel shitty and pitty as shit! Of zoiets dan.

  • 24 Februari 2012 - 07:24

    Selma:

    ik ben benieuwd naar nieuw zeeland, ben al jaloers dat je koala's hebt gezien ookal was dat niet in t wild. lekker dat je een fijn hotel daar hebt. kijk weer uit naar een volgend verslag!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 16768

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: