laatste dag sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu laatste dag sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

laatste dag sydney

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Februari 2012 | Australië, Sydney

Onze laatste dag in Sydney. Wat gaan we doen. Niet veel dus. Heerlijk uitslapen en rustig aan opstaan. Ik duik in mijn boeken over nieuw zeeland en zoek uit hoe onze busreis loopt. Dan heb ik koffie nodig, dus samen met fleur op pad voor wat koffie. Esther is ook weer in het zelfde hostel dus met haar spreken we af om langs het gouvermenthouse te gaan. Deze was de vorige keer dicht. We lopen er heen maar komen daar weer bedroefd aan. We mogen er niet in, omdat er vergadering is. Jammer nog niet gezien en dit was onze laatste dag. We eten gezellig bij de mac donalds en kletsen nog wat in de lounge. Optijd naar onze kamer om alle spullen in te makken. Dat wordt een hele klus, want we hebben namelijk alles gewassen en de droger maakt helaas niet alles helemaal droog. Dus heel de kamer hing vol met kleding. Boven het bed, onder het bed, aan het bed en in en aan de kluisjes. Het was een oerwoud aan kleding geworden. Na alles grotendeels te hebben ingepakt, doe ik een poging mijn boek uit te lezen. Dit lukt niet heel makkelijk, omdat we leuke gesprekken hebben met onze kamergenoot die ook alles moet inpakken, omdat ze naar een andere kamer moet. Ze is een student hier die een kamer zoekt, dus heeft 3 grote koffers om alles in te proppen. Hilarisch. Uiteindelijk lukt het me om mijn boek uit te lezen en ik ga slapen. Morgen vroeg op om naar nieuw zeeland te liegen.

  • 24 Februari 2012 - 07:22

    Selma:

    charlie! haha ziet er als een lekkere lunch uit!
    mooie slingers aan het bed zo,
    x

  • 24 Februari 2012 - 16:54

    Jan En Paula:

    Zo omgaaan met je kleren heeft je moedere je vast niet geleerd, maar ja, nood breekt wet......
    Veel plezier verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 16770

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: