yes! free bodybutter! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu yes! free bodybutter! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Roeffen - WaarBenJij.nu

yes! free bodybutter!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 Februari 2012 | Australië, Sydney

Weer een dag Sydney. Hoe moeten we ons nu gaan vermaken. We lopen de stad weer in. We halen heerlijke bodylotion bij de bodyshop, want van dit weer krijg je een droge huid. De bodyshop wou er zo graag vanaf. Ik gaf 20 dollar en kreeg 20,05 dollar terug. Haha. Ik kreeg 1 briefje van 10 teveel terug, maar heb voor het eerst in mijn leven er niks over gezegt. Meestal ben ik daar te eerlijk in namelijk. Dan heerlijk een kop ice caramel machiato bij de starbucks. Vanuit daar zoeken we de markt in de rocks op en struinen deze af. Ze hebben daar mooie spulletjes, maar erg duur en niet handig om de rest van de reis mee te moeten zeulen. We zoeken de andere harbour op, maar die blijkt niet veel soeps te zijn, dus ook maar op zoek naar een park en een soort oud sterrenkijkhuis. Binnen stonden hele ouderwetse telescopen. We kwamen er achter dat het al laat was en deden snel wat boodschappen en eten. 's avonds samen met fleur gooische vrouwen gekeken en vroeg naar bed.

  • 24 Februari 2012 - 07:20

    Selma:

    mooi optrekje, doe mij die maar!

    xx

  • 24 Februari 2012 - 11:35

    Marijke :

    leuk die verhalen maar je was nu toch in Nieuw Zeeland.....kreeg vandaag dit verslag pas binnen klopt dat wel, maar goed leuk.....liefs uit holland nu 13 graden dus lekker wel grauw! groetjes je tantentje

  • 24 Februari 2012 - 18:24

    Klaske:

    Lekker hoor mag ook wel eens een keer iets gratis toch :).. We krijgen later de up dates van het reis verslag de site is niet zo snel gisteren kreeg ik de laatste dag sydney en I feel shitty.. En vandaag deze. Ik kijk uit na de volgende verslag..

    heel veel plezier xxx en dikke knuf van djurjen

  • 26 Februari 2012 - 00:21

    Ik!:

    Hey, klopt allemaal. Ikwas een dag vergeten zag ik. Dus deze heb ik er later bij geplakt. Haha sorry voor de mess. X

  • 26 Februari 2012 - 11:14

    Klaske:

    geeft niet joh, vind leuk om je reis verslagen te lezen en die van fleur. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Fleur gaat ondersteboven

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

auckland, st. patricksday & peugeot 206-

14 Maart 2012

..... Takje?

13 Maart 2012

Maori

12 Maart 2012

wellington en taupo

11 Maart 2012

i'm coming home
Fleur

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 16759

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Fleur gaat ondersteboven

Landen bezocht: